همه چیز درباره کاشت مو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
همه چیز درباره کاشت مو
نوشته شده در پنج شنبه 1 تير 1402
بازدید : 50040
نویسنده : خبرنامه


آیا کاشت عوارض جانبی دارد؟ هزینه کاشت مو چقدر است؟ مو نقش مهمی در زیبایی چهره و البته در اعتماد به نفس فرد دارد. بسیاری از افراد به دلایل مختلف از جمله ژنتیک، تصادفات و غیره موهای خود را از دست می دهند. خوشبختانه امروزه راه های زیادی برای بازگرداندن موهای از دست رفته وجود دارد. اگر شما هم به دنبال راهی برای زیبایی موهای خود هستید، ادامه مطلب را بخوانید.

کاشت مو

کاشت مو یک عمل جراحی است که در آن فرد موهای از دست رفته خود را دوباره رشد می دهد.در این روش فولیکول های مو از ناحیه ای به نام محل اهدا کننده به گیرنده پیوند می شود. این روش عمدتاً برای درمان پوست مشتریان مرد استفاده می شود.

در طی این روش کم تهاجمی، گرافت های حاوی فولیکول های موی مقاوم ژنتیکی (مانند پشت سر) به استخوان ابرو پیوند داده می شوند. همچنین می توان از کاشت مو برای ترمیم مژه ها، ابروها، ریش ها، موهای سینه، موهای ناحیه تناسلی و پرکردن جای زخم های ناشی از تصادف یا جراحی استفاده کرد.

از آنجایی که موها معمولاً در گروه‌های 1 تا 4 تایی رشد می‌کنند، تکنیک‌های فعلی موها را به گروه‌های طبیعی خود، «واحد فولیکولی» جمع‌آوری و پیوند می‌زنند. بنابراین، یک کاشت موی مدرن می تواند با تقلید از الگوی اصلی مو به ظاهری طبیعی دست یابد. این روش کاشت مو، انتقال واحد فولیکولی (FUT) نامیده می شود.

واحدهای فولیکولی متناوب

پیوند واحد فولیکولی (FUT) یک روش سنتی کاشت مو است که شامل برداشتن نوار مستقیم مو از پشت سر است.

احتیاطات لازم قبل از کاشت مو

در مشاوره اولیه، دکتر صدیقه نایجی پوست سر بیمار را تجزیه و تحلیل می کند، ترجیحات و انتظارات آنها را مطرح می کند و بهترین روش کاشت مو را برای آنها انتخاب می کند و بر اساس نتایج به فرد توصیه می کند که تحت عمل کاشت مو قرار گیرد. می تواند در مورد انتقال اطلاع دهد. در برخی موارد ممکن است بیمار قبل از کاشت مو نیاز به مصرف برخی ویتامین ها و داروها داشته باشد.

چند روز قبل از جراحی، بیمار باید از مصرف داروهایی که باعث خونریزی حین عمل و پیوند ضعیف می شود خودداری کند. الکل و سیگار می تواند به بقای ضعیف پیوند کمک کند. آنتی بیوتیک ها معمولا بعد از جراحی برای جلوگیری از عفونت زخم یا پیوند تجویز می شوند.

خلاصه

در نهایت می توان گفت که کاشت مو به روش های مختلفی قابل انجام است و بسته به شرایط فرد بهترین روش برای هر فرد متفاوت خواهد بود. متخصص پوست و مو در ساووی Dr. صدیقه نایجی پس از بررسی وضعیت کامل بیمار بهترین روش را انتخاب می کند.

مشاهده منبع: https://payju.ir/content/لیست-کلینیک-های-کاشت-مو-در-شیراز






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: